piątek, 12 grudnia 2014

ozdabianie ciała


Lubię ozdabiać swoje ciało wszelkiego rodzaju szalami i chustami. Uwielbiam, gdy otulają szyję i opadają lekko na moje łopatki. W zależności od koloru mogę podkreślić nimi swoją twarz lub skryć ją w ich falach. Najlepiej wzorzyste, z etnicznymi wzorami. Najważniejsze jednak, żeby nie dominowały w nich chłodne kolory - to niedopuszczalne. Muszą kojarzyć mi się z ciepłem, naturalnością, Ziemią.

Nie wychodzę z domu bez pierścionka i zegarka. Mam kilka ulubionych pierścionków. Tutaj zasada jest podobna - muszą kojarzyć mi się z ciepłem, Naturą lub mieć ciekawą formę.

Zegarek? Nie noszę go by patrzeć na godzinę - między innymi od tego mam telefon. Noszę go, bo to prezent od Kogoś, kto rozumie moją zasadę ozdób - ciepłe, kojarzące się z Ziemią lub pachnące.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz